Πάσχα και έργα τέχνης!!!!!!

                            Πάσχα και έργα τέχνης! !!!!! 

          To Πάσχα μέσα από  πίνακες Ζωγραφικής!!!!!              

             « Πασχαλιάτικο τραπέζι», Nikolay Bogdanov-Belsky





«Οικογένεια του κυρίου Πάτρισον από το Σικάγο» - Θεόφιλος




                         «Γυναίκα με πασχαλιάτικα αυγά», Niko Pirosmani


                                   «Το πασχαλιάτικο αρνί», Niko Pirosman




                                      «Πασχαλιάτικο φαγητό», Constantin Stahi




Μπορείτε να επιλέξετε  έναν πίνακα και να τον επεξεργαστείτε μαζί με το παιδί:

Αρχικά παρατηρούμε τον πίνακα, στη συνέχεια κάνουμε στο παιδί κάποιες  ενδεικτικές ερωτήσεις:

  -τι βλέπεις στην εικόνα;
   -τι παρατηρείς;
  -Τι χρώματα έχει η εικόνα
   -τι σου  κάνει εντύπωση στην εικόνα
    και όποια άλλη ερώτηση σκεφτείτε

Το ενθαρρύνουμε ν' αναπτύξει τη σκέψη και τον προφορικό του λόγο.



Μπορούμε να του πούμε να σκεφτεί:

Άν το Πάσχα ήταν χρώμα ,ποιό θα ήταν και γιατι;

'Άν το Πάσχα ήταν σύμβολο ,ποιό θα ήταν και γιατί;


Άν το Πάσχα  ήταν εικόνα ποιά θα διάλεγες ή θα επέλεγες να ζωγραφίσεις;



Μπορούμε να του ζητήσουμε να ζωγραφίσει τον πίνακα όπως εκείνο θέλει .

    Φτιάχνουμε τα πάζλ-πίνακες ζωγραφικής


                εδώ        


   εδώ



                                        


   εδώ



                                      Βρές τους όμοιυς πίνακες  εδώ


                              Μένουμε   Σπίτι!!!!!

                           Περνάμε όμορφα!!!!!





Αν το Πάσχα ήταν
σύμβολο , ποιο θα ήταν και γιατί;
Αν το Πάσχα ήταν εικόνα, ποια
θα διάλεγες ή τα θα επέλεγες να ζωγραφίσεις
;σύμβολο , ποιο θα ήταν και γιατί;
Αν το Πάσχα ήταν εικόνα, ποια
θα διάλεγες ή τα θα επέλεγες να ζωγραφίσεις
;
«Δημιουργικές Συγκρίσεις»
Φαντάσου: Αν αυτό το έργο τέχνης ήταν:...............
(διάλεξε κατηγορία), τι θα ήταν;
Εξήγησε το γιατί, χρησιμοποιώντας τρία επιχειρήματα.
«Μπες στα παπούτσια τ
ου
»
Διάλεξε μια μορφή, αντικείμενο ή στοιχείο του έργου και πάρε τη θέση του.
Τι ξέρει, τι αισθάνεται, για τι νοιάζεται
; Τι θα έλεγε αν είχε φωνή;
«
Ψάχνω για 10 x 2 φορές
»
Παρατηρήστε προσεκτικά το
έργο για λίγα λεπτά.
Κύκλωσε 10 αντικείμενα στο έργο.
Απόσυρέ του και
«
καθάρισε
»
τη ματιά σου
.
Παρατηρήστε ξανά προσεκτικά.
Κύκλωσε άλλα 10 αντικείμενα.
«Αρχή ή Τέλος μιας ιστορίας»
Αφού παρατήρησες
προσεκτικά το έργ
ο επιλογής σου, σκέψου.
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί την αρχή μιας ιστορίας, τι νομίζετε ότι ακολούθησε;
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί το τέλος μιας
ιστορίας, τι νομίζετε ότι έχει προηγηθεί;
«Τίτλοι
»
Αν το έργο ήταν
δικό σου, τι τίτλο
θα του έδινες
;
Αν το έργο ήταν το εξώφυλλο ενός βιβλίου, τι τίτλο θα είχε το βιβλίο;
Άραγε τι τίτλο να έδωσε ο ζωγράφος στο έργο του;
Πάσχα ήταν
σύμβολο , ποιο θα ήταν και γιατί;
Αν το Πάσχα ήταν εικόνα, ποια
θα διάλεγες ή τα θα επέλεγες να ζωγραφίσεις
;
«Δημιουργικές Συγκρίσεις»
Φαντάσου: Αν αυτό το έργο τέχνης ήταν:...............
(διάλεξε κατηγορία), τι θα ήταν;
Εξήγησε το γιατί, χρησιμοποιώντας τρία επιχειρήματα.
«Μπες στα παπούτσια τ
ου
»
Διάλεξε μια μορφή, αντικείμενο ή στοιχείο του έργου και πάρε τη θέση του.
Τι ξέρει, τι αισθάνεται, για τι νοιάζεται
; Τι θα έλεγε αν είχε φωνή;
«
Ψάχνω για 10 x 2 φορές
»
Παρατηρήστε προσεκτικά το
έργο για λίγα λεπτά.
Κύκλωσε 10 αντικείμενα στο έργο.
Απόσυρέ του και
«
καθάρισε
»
τη ματιά σου
.
Παρατηρήστε ξανά προσεκτικά.
Κύκλωσε άλλα 10 αντικείμενα.
«Αρχή ή Τέλος μιας ιστορίας»
Αφού παρατήρησες
προσεκτικά το έργ
ο επιλογής σου, σκέψου.
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί την αρχή μιας ιστορίας, τι νομίζετε ότι ακολούθησε;
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί το τέλος μιας
ιστορίας, τι νομίζετε ότι έχει προηγηθεί;
«Τίτλοι
»
Αν το έργο ήταν
δικό σου, τι τίτλο
θα του έδινες
;
Αν το έργο ήταν το εξώφυλλο ενός βιβλίου, τι τίτλο θα είχε το βιβλίο;
Άραγε τι τίτλο να έδωσε ο ζωγράφος στο έργο του;



ν το Πάσχα ήταν
σύμβολο , ποιο θα ήταν και γιατί;
Αν το Πάσχα ήταν εικόνα, ποια
θα διάλεγες ή τα θα επέλεγες να ζωγραφίσεις
;
«Δημιουργικές Συγκρίσεις»
Φαντάσου: Αν αυτό το έργο τέχνης ήταν:...............
(διάλεξε κατηγορία), τι θα ήταν;
Εξήγησε το γιατί, χρησιμοποιώντας τρία επιχειρήματα.
«Μπες στα παπούτσια τ
ου
»
Διάλεξε μια μορφή, αντικείμενο ή στοιχείο του έργου και πάρε τη θέση του.
Τι ξέρει, τι αισθάνεται, για τι νοιάζεται
; Τι θα έλεγε αν είχε φωνή;
«
Ψάχνω για 10 x 2 φορές
»
Παρατηρήστε προσεκτικά το
έργο για λίγα λεπτά.
Κύκλωσε 10 αντικείμενα στο έργο.
Απόσυρέ του και
«
καθάρισε
»
τη ματιά σου
.
Παρατηρήστε ξανά προσεκτικά.
Κύκλωσε άλλα 10 αντικείμενα.
«Αρχή ή Τέλος μιας ιστορίας»
Αφού παρατήρησες
προσεκτικά το έργ
ο επιλογής σου, σκέψου.
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί την αρχή μιας ιστορίας, τι νομίζετε ότι ακολούθησε;
Αν αυτό το έργο τέχνης αποτελεί το τέλος μιας
ιστορίας, τι νομίζετε ότι έχει προηγηθεί;
«Τίτλοι
»
Αν το έργο ήταν
δικό σου, τι τίτλο
θα του έδινες
;
Αν το έργο ήταν το εξώφυλλο ενός βιβλίου, τι τίτλο θα είχε το βιβλίο;
Άραγε τι τίτλο να έδωσε ο ζωγράφος στο έργο του

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου